پرورش قرقاول

آموزش تخصصی پرورش قرقاول

پرورش قرقاول

آموزش تخصصی پرورش قرقاول

  • ۰
  • ۰

 

یکی از مراحل مهم و البته شیرین پرورش قرقاول ، فروش محصولات تولیدی و کسب درآمد از دسترنج چند ماهه است. خوشبختانه به شکرانه وجود تکنولوژی و موبایل هوشمند ، فروش تخم و گوشت قرقاول خیلی خیلی آسان تر از گذشته شده است. 

در چند سال پیش مردم برای فروش محصولات خودشون به میدان های هفتگی دام و طیور می رفتند و یا تخم و گوشت قرقاول و یا قرقاول گوشتی زنده رو با قیمتی خیلی پایین به مغازه ها و قصابی ها می فروختند.

اما خوشبختانه سایت هایی مثل دیوار و شیپور کار رو خیلی ساده کرده و کافیه چند تا عکس از تخم و خود قرقاول ها بگیرید و اونا رو برای فروش توی دیوار و شیپور اگهی کنید البته باید یک موبایل اندرویدی و یک بسته اینترنت داشته باشید که خدا رو شکر الان همه دارن.

خوب به همین سادگی مشتریا رو پیدا می کنید و حتی مشتریا ممکن از شهرهای دیگه هم با شما تماس بگیرن و گوشت و تخم قرقاول بخوان

راه حل دیگه قرارداد با شرکت های پخش تخم و گوشت قرقاول هستش که محصولات شما را از پیش خریداری میکنه و نیازی به گذاشتن آگهی توی دیوار نخواهید داشت و تمام تمرکز تون رو به پرورش میدید. 

موفق و پیروز باشید. 

  • ۹۹/۱۰/۲۹
  • حسن بیگی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی