پرورش قرقاول

آموزش تخصصی پرورش قرقاول

پرورش قرقاول

آموزش تخصصی پرورش قرقاول

۱ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 

اگر جزو کسانی هستید که به تازگی با دستگاه جوجه کشی و کاربرد آنها آشنا شده اید قطعاً این سوال را از خود می پرسید که آیا کسب درآمد با استفاده از دستگاه جوجه کشی کاری منطقی و شدنی است یا خیر؟ افراد زیادی همچون شما چنین فکری در سر خود دارم اما کسانی نیز هستند که با استفاده از دستگاه جوجه کشی به درآمد میلیونی رسیده‌اند.

 

کسب درآمد و درآمد زایی با استفاده از دستگاه جوجه کشی

 

در گذشته برای تبدیل تخم نطفه دار پرنده ها به جوجه از خود پرنده مادر استفاده می کردند که پرنده باید به مدت ۲۱ روز بر روی تخم ها می خوابید تا آنها را تبدیل به جوجه می کرد اما این روش منسوخ شده است و در روستاها فقط انجام می‌گیرد ولی در حالت صنعتی و کسانی که میخواهند روزانه هزاران پرنده گوشتی تولید کنند اصلا از این روش استفاده نمی کنند و به جای آن از دستگاه های جوجه کشی صنعتی استفاده می کنند که به صورت همزمان از هزاران تخم نطفه دار و جوجه کشی کرده و تبدیل به جوجه میکند.

بنابراین امروزه کسانی که دارای مرغداری و واحدهای پرورش طیور هستند از دستگاه جوجه کشی برای تولید جوجه استفاده می‌کنند و از طریق این روش درامد خود را چندین برابر می‌کنند، اگر دستگاه جوجه کشی مورد استفاده کیفیت و کارایی لازم را داشته باشد و در ساخت آنها از بهترین قطعات استفاده شده باشد و دستگاه مورد نظر دارای گارانتی و خدمات پس از فروش باشد و که بتوان به موقع به تولیدکننده مراجعه کرد مشکل دستگاه را برطرف کرد، قطعاً در مدت زمان کوتاهی به درآمد بالای خواهد رسید و هر چقدر ظرفیت دستگاه و تعداد های دستگاه های خریداری شده بیشتر باشد درآمد شما نیز بیشتر و بیشتر خواهد شد. تنها نکته ای که در این مورد باید رعایت کنید مراقبت از جوجه های به دنیا آمده و عدم بیماری آنها می باشد چرا که تلف شدن جوجه ها یعنی از دست رفتن سرمایه و زحمات شما و در صورتی که به خوبی از آنها مراقبت کنید قطعاً درآمد شما تضمین شده خواهد بود.

اما در آخر سر لازم است که از گروه صنعتی اسکندری به عنوان یک تولید کننده برتری دستگاه جوجه کشی در کشور و حتی در سطح خاورمیانه یاد کرد سالانه ۱ بالغ بر ۱۰ هزار دستگاه جوجه‌کشی وارد بازار می‌کند و سبب اشتغال و کسب و کار افراد زیادی شده است.

  • حسن بیگی