پرورش قرقاول

آموزش تخصصی پرورش قرقاول

پرورش قرقاول

آموزش تخصصی پرورش قرقاول

  • ۰
  • ۰

از جمله شناخته شده ترین گونه های فنچ ها می توان به فنچ زبرا ، فنچ راه راه ، فنچ نرگسی ، فنچ بنگالی ، فنچ پیشانی قرمز، فنچ سفید، فنچ رنگین کمانی، فنچ گلدین، فنچ دم زرد، فنچ ساده، فنچ سینه سرخ، فنچ بلوطی، فنچ نواری و … اشاره نمود. شما به عنوان کسی که تازه می خواهد کار پرورش و تکثیر فنچ را شروع نماید.، باید نوع نژاد های مورد نظر خود را انتخاب کنید، برخی از نژاد ها مانند فنچ زبرا ( نگهداری جوجه های فنچ زبرا ) دارای مقاومت بدنی بالایی در برابر سرما، گرما و بیماری هستند و در مقابل برخی دیگر از فنچ ها مانند فنچ رنگین کمانی و فنچ گلدینی تحمل زیادی در برابر تغییرات آب و هوایی ندارند و پرورش این گونه باید مشکلات زیادی را متحمل شد.
تمامی نژاد هایی که به آنها اشاره نمودیم دارای مشتریان خاص خودشان می باشند و با توجه به کشش بازار می توانید نژاد های مورد نظر خود را انتخاب و پرورش دهید که در این نوشته از EIG-SHOP قصد ما نیز راهنمایی کامل شما برای پرورش انواع فنچ ها در یک مکان ۲۰ متری می باشد.

  • ۹۸/۰۵/۰۳
  • حسن بیگی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی