پرورش قرقاول

آموزش تخصصی پرورش قرقاول

پرورش قرقاول

آموزش تخصصی پرورش قرقاول

  • ۰
  • ۰

 

پرورش قرقاول یکی از روش هایی است که با استفاده از آن می توان به درآمد خوبی رسید. اما نکته ای که در این مورد وجود دارد نحوه پرورش آنها است همانطور که می دانید قرقاول ها امکان پرواز دارند اما و اگر در پرورش آنها سهل انگاری کنید احتمال پرواز و فرار کردن آنها وجود دارد و از آنجا که قرقاول ها قیمت بالایی دارند، بنابراین فرار کردن هر یک از آنها به معنای وارد آمدن ضرر به پرورش دهنده است. 

پس اگر می خواهید قرقاول پرورش دهید باید حتما آنها را در یک فضای سربسته نگهداری کنید، برخی از مردم ترجیح می دهند آنها را در بستر و به صورت آزادانه پرورش دهند و برخی نیز می خواهند آنها را در یک قفس مانند مرغ و بلدرچین های تخمگذار پرورش دهند و از تخم تولیدی درآمد کسب کنند. 

باید بدانید که قرقاول ها مانند مرغ و بلدرچین قابل پرورش در قفس نیستند زیرا به این کار عادت نکرده اند و اگر قصد چنین کاری را دارید باید  جوجه قرقاول ها را از ابتدا در قفس پرورش دهید تا به این محیط عادت کنند

اما پرورش در بستر بسیار راحت تر است و هزینه کمتری نیز از شما خواهد گرفت. اگر می خواهید قرقاول ها را به صورت بالغ خریداری کنید حتما آنها را در بستر پرورش دهید و در ثروت تمایل به خرید جوجه قرقاول می توانید آنها را به صورت گروهی در قفس پرورش بدید. 

 

  • ۹۹/۱۱/۱۹
  • حسن بیگی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی